تبلیغات



برترینها

  • مفتون امینی: شاملو پس از حافظ بهترین است
  • ایرادهای فیلمنامه ای در فیلم های اسکاری
  • فیلم «شیر»؛ داستان دیگری از فقر و حسرت و آرزو
  • سریال «آينه سياه»؛ شرارت غيرقابل تحمل تکنولوژی
  • راه طولانی صادق، پسر هدایت از میان توفان
  • کارگردان نیمروز: سیمرغ نگرفتم، خیالم راحت شد
  • در نوروز کدام فیلم ها را در سینما ببینیم؟
  • سارتر پاسخ می دهد؛ چگونه قربانی قضاوت دیگران می شویم؟
  • چهره به چهره با ابراهیم گلستان
  • فیلمسازان بزرگ عاشق چه فیلم‌هایی هستد؟
  • یک مشت جاده و یک خانه ته‌اش
  • دور دنیا در 10 داستان
  • پرونده ای درباره «نور میان اقیانوس ها»
  • «هیولاهای شگفت انگیز»، وارث شایسته هری پاتر
  • خاطره حاتمی: نمی توانم همه مشکلات را گردن مافیا بیندازم
  • کتاب خوان ها در ایران؛ عزیزم کجایی، دقیقا کجایی؟
  • خواندنی ها با برترین ها (117)
  • فهم مدرن و متفاوت از حافظ در مشربِ هرمنوتیک
  • برخاستن نابغه از سینمای کره با «شیون»
  • فیلم «متحد»؛ سفری ناقص به سرزمین خاطره‌انگیز کازابلانکا
  • روزگار خوش و ناخوش تلویزیون… (3)
  • آشفتگی های ذهنی «آلن دو باتن»
  • گفت‌وگو با کیسی افلک، ستاره «منچستر کنار دریا»
  • جواد عزتی: تماشاگر را عشق است
  • مهم ترین رسانه های آمریکاییِ ضدترامپ
  • بدون فاکنر و داستایفسکی نمی‌توان چیزی نوشت
  • اسکار 2017؛ پیشتازی یک موزیکال در سال بازگشت سیاهان
  • بهترین بازی ها در جشنواره 35 فیلم فجر
  • رخ‌به‌رخ با رویای آزادی در دنیایی که آزاد است
  • سفر به «دوزخ»؛ ادامه ای دیگر بر «کد داوینچی»