تبلیغات



یلدای شگفت‌انگیز از نگاه آمار

یلدای شگفت‌انگیز از نگاه آمار

اقتصاد > گزارش آگهی - یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا، امسال نیز مانند سال گذشته شگفتی آفرید.

این رخداد که به مدت سه روز و از ۲۹ آذر تا اول دی‌ماه برگزار شد، رکورد ثبت سفارش را شکست و روز خرید اینترنتی ایران را به نام خود ثبت نمود.

در طول این رخداد سه‌روزه، بیش از 5 میلیون کاربر با مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا، بیش از ۱3۰ میلیون بار از این جشنواره بازدید کرده و حضور ۷۰ هزار کاربر به‌طور همزمان در برخی ساعات این آمار حیرت‌انگیز را افزایش داد. این آمار گویای گسترده‌تر شدن مرز‌های تجارت الکترونیک و شکسته شدن رکورد حضور آنلاین در ایران است.

در یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا رکورد ثبت سفارش شکسته و بیش از ۱35 هزار سفارش طی سه روز و در هر دقیقه بیش از ۷۰ سبد خرید ثبت شد. این رخداد اتفاقی شکوهمند در عرصه‌ی تجارت الکترونیک ایران اسلامی به شمار می‌آید.

حضور بیش از ۵۰ برند ایرانی در یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا از دیگر نکات قابل‌ توجه در این رخداد بود، که فروش برخی از محصولات این برندها در بازه‌ی سه‌روزه‌ی جشنواره معادل فروش چندین ماه گذشته‌ی همان برند بوده است.

نکته قابل‌توجه دیگر، تأثیرپذیری دیگر فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین از رخداد پایه‌گذاری شده توسط دیجی‌کالا است. رویدادی که فعا‌لان حوزه فروش را مجاب به الگو برداری از این حرکت کرده است.

2121